Tripid

Dominikaani trip. Viimane päev

Täna viimane päev, asjad kokku ja minek. Kurja Andrus niipalju träna omale sebinud, et ei mahtunud kotti ära 😀 😀 Ega midagi, kohe ruttu hotelli nurgatagusesse ilma hindadeta poodi kotti ostma, tuba pidi olema ära antud kell 11. Miski enamvähem sobiliku koti eest küsiti 35$, pakkusime 25$, see ei sobinud. Ütlesin Andrusele, et lähme teise poodi ja hakkasime välja minema. Nagu võluväel oli 25$ kohe sobilik 😀 😀 Kui asjad pakitud viskasime kotid pakihoidu ja andsime toa ära. Pakihoid oli siin tasuta. Kuna ärasõiduni oli aega veel õige mitu tundi otsustasime sööma minna juba tuttavasse Citrusesse. Andrus võttis omale tõhusama söögi, aga mina piirdusin koogi ja kohviga. Igatahes kook oli väga hea ja serveeriti päris edeval taldrikul. Praadki söödi ära, ju siis oli söödav 😉

Ärasõidu ajaks kobisime hotelli ja sealt transfeer lennujaama. Bussis sai paar sõna vahetatud meiega samas hotellis olnud eestlastega. Küsisid kuidas meil hotellitoas pudeliveega oli? Mis ta ikka oli, koguaeg oli 3 pudelit toas ilma küsimata. Tripile minnes võtsid kaasa, tagasi tulles olid uued toas. Aga neil ei olnud ega antud vett ilma küsimata. See küll kummaline kuidas sama hotelli erinevates korpustes on erinev teema. Meil oli isegi koridori peal veeautomaat. Lõpuks lennujaamas, kõik kontrollid läksid siin väga libedalt. Seekord isegi kaootiliselt küsiti rahvalt kas see ärasõidu registreeringu QR kood on, piisas vastamisest, et on. Näha igatahes ei tahetud. Samuti läks röntgenist läbi kott milles poole liitrine veepudel ilma mingi kobinata ja täiendava kontrollita.

Lennule minekuks oli aega sitaks, tiksusime niisama ringi. Kolistasime läbi nännipoed ja kohvikud. Ühes nännipoes jäid silma kaitsvad silmad Nazar Boncuk mis on näiteks Türgis tavaline nänn, huvitav mis teema siin sellega on. Veel oli üks huvitav poeke kus müügil erinevaid kohalikke kreeme ja šampoone, otsustasin ära kasutada taskupõhja jäänud paar dollarit ja võtsin ühe šampooni. Kusjuures müüja pani selle ilusti tax free kilekotti koos tsekiga. Varsti oligi aeg lennukile minna, siin hakkas mingi kummaline teema. Pääslast lasti läbi ca 30 inimese kaupa, õues rivistati kõik üles ja kaks narkokoera lasti peale. Kui kontrollitud lubati bussi mis viis lennuki juurde. Kusjuures kogu meie lennuki rahvas nuusiti miskipärast niimoodi läbi. Ei tea mis eelinff neil oli, aga ilmselt midagi ei leitud, sest lennuk läks õigeaegselt välja. Hakkas pikk kodulend, vahepeal anti makarone ka süüa 😉 Täiesti söödav oli. Aga kohv oli lennukis mitte just suurem asi.

Lõpuks maandusime Frankfurdis, ooo ja milline bling valgustus pandi lennukis põlema 😀 😀 Lennujaamas kobisime röntgenist läbi nii ise kui kotid ja edasi jätkulennule. Siin hakkas saksa ornungi jant peale, uues röntgenis oli tööl mingi eeskirjas näpuga järge ajav naisametnik. Kõigepealt ei meeldinud neile mu 0,5 liitrine veepudel. Samas kõrvalt läks probleemideta läbi mingi vennike, kellel rippus seljakoti küljes karabiiniga ca liitrine läbipaistev pudel veega. Küsisin, et kuidas siis see võib olla aga tavaline veepudel ei tohi olla. Vot see pidavat olema matkavarustus ja see võib olla… Mat vashu…. nu ei saanud mina aru kuidas liiter vett matkapudelis on ok aga 0,5 tavapudelis ei ole ok. Järgmine asi mis ei meeldinud oli Dominikaani lennujaama tax free poest ostetud šampoon. Peale pikka uurimist avastas, et pudel on 220 grammi ja see ei ole lubatud kuna 20 grammi on üle lubatu. Seletan, et see ju tax free kotis ja tsekk kaasas nii nagu peab. Tema jahub, et kott lahtine ei tohi olla, oleks kott kinni siis poleks probleemi. Räägin, et mis see siia puutub siduge siis kinni või andke ma seon ise sõlme peale kilekotile, aga ei kus sa sellega. Nii ei tohi ja kõik, ei huvitanud teda ükski asi. Lõpuks ei viitsinud enam tolaga vaielda selle paari dollari pärast ja lasin ära visata. Ma sellest nüüd vaesemaks ei jää, aga noh kui nüüd ametnik tahab olla ahv granaadiga ja sellest pedereerimisest rahulduse sai siis olgu tal hea olla. Nii, et ülimalt harva kohtab reisidel ka selliseid ametnikke. Veel mõni tund lendamist ja ongi +30 asemel -5 😉